27.10.2009

17-18 Ekim 2009 Ayvalık Turu

Merhaba Arkadaşlar,

17-18 Ekim 2009 Ayvalık turumuz sizin de bildiğiniz gibi muhteşem geçti:) Bilenler bilmeyenlere anlatsın demeyerek turumuzu kısaca özetlemek istiyorum.

Cuma akşamı 11 sularında Dolapdere'den yola çıktık. 11 buçuk gibi Kadıköy Evlendirme Dairesi'nden kalan arkadaşlarımızı aldıktan sonra Ayvalık'a doğru yola çıktık. Muhabbet dolu ve bu yüzden de az uykulu bir yolculuğun ardından, elbette ki yine Susurluk'ta yemek molası vererek, sabah 7 sularında otelimize vardık. 1.5 saatlik dinlemeden sonra tekneye doğru yola çıktık. Tekneye binmeden önce Ayvalık Tostu'yla kahvaltımızı yapmayı ihmal etmedik.

Teknemiz büyük ve rahattı. Malzemelerde hiçbir sorun yaşamadık, yeterince ve kaliteli malzemeye sahiplerdi. Çalışanlar da en ufak isteğimizi bile büyük bir istek ve ilgiyle karşılamaya çalıştı. Su sıcaklığı 20 derece civarında olduğundan herhangi bir üşüme sorunu da yaşamadık. Su altı ise hem görüş mesafesi hem de canlı çeşitliliğiyle gerçekten hepimizi tatmin etti.

İlk gün ilk dalışımızı Melina Adası'na yaptık. İkinci dalışımızı İlyosta Adası'nda gerçekleştirdik. Eğitim alan arkadaşlar da ilk suya girişlerini burada yaşadılar:) İlk suya atlama heyecanlarını yendikten sonra eğlenerek eğitimlerine başladılar. Bu arada bröveli arkadaşlar da fırsat buldukça onlarla suda eğlenerek heyecanlarını yenmelerini sağladılar.

Akşam güzel bir rakı-balık ziyafetinin ardından eğlenmek için hep beraber Club Tropicana'ya gittik. Eğlenceli bir geceden sonra otelimize dönüp bizimle gelmeyen arkadaşları uyandırarak ve toplandığımız bir odada muhabbet ederek geceyi sonlandırdık.

Pazar sabahı güzel açık büfe kahvaltımızdan sonra otelimizden ayrılarak son kez tekneye gittik. İlk dalışımızı Deli Mehmet olarak anılan yerde gerçekleştirdik. Özellikle derin dalışlar çok güzeldi. Kırmızı mercanlarla görsel şov yaşarken etrafımızdaki kocaman balıklarla da eğlenceli zaman geçirdik. İkinci dalışımızı da Kız adasında gerçekleştirerek dalışlarımıza üzüntüyle son verdik. Karaya indikten sonra son kez ayvalık tostu ziyafeti yapıp geri dönüş yoluna çıktık.

Dönüş yolu da gidiş kadar eğlenceli, ama yorgunluk sebebiyle bol uykulu geçti. En son Susurluk'ta tatlı ve kahveler eşliğinde son molamızı verdik ve sabaha karşı 3'te İstanbul'a vardık.

Eğitim alan bütün arkadaşlarımız eğitimlerini başarı ile tamamladılar ve aramıza katılmış oldular. Hepsini tebrik ediyoruz ve aramıza hoş geldiniz diyoruz. Bir kere su altını hissettikten sonra bir daha bırakamayacaklarına da eminiz:)

Son olarak bize bu kadar güzel dalış noktalarını gösterdikleri için ve tekne düzeniyle malzeme kalitesi sayesinde bize sorunsuz bir tekne deneyimi yaşatan, bu kadar ilgili ve sevecen çalışanlara sahip olduğu için Körfez Diving kesinlikle bir sonraki turlarımızda da uğrak noktamız olacak:)